Have you seen the bright lily grow


Check this out on Chirbit

Línia de Temps - Sting

Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 26 d’octubre del 2010

Definint el bloc...

Hola a tothom!!
Doncs ja he rebut la inspiració desitjada (és a dir, ja he estat pensant i pensant fins que el meu cervell m'ha donat una idea per tal que el deixés tranquil) i per fi he decidit el tema del bloc.
Em dedicaré a posar exemples de música que m'agrada per qualsevol motiu (estètic, sentimental, per la lletra, per les harmonies...). Intentaré fer-ne cinc cèntims i convido a tothom que vulgui a dir-hi la seva , sempre que siguin comentaris constructius o per afegir informació, cusriositats, altres versions o "covers" interessants que corrin per la xarxa, etc., i a canvi es pot penjar també una opinió sobre alguna música que agradi a qui faci el comentari. Entre tots podem llavors buscar informacions sobre aquestes músiques... Ja veurem què va sorgint!
No us espanteu!! Això és una provatura: els destinataris finals són els meus alumnes, però mentre fem l'assignatura de Recursos Didàctics i TIC, o mentre no em senti més segura, els esmentats alumnes es salvaran, i compto amb vosaltres per donar una mica de vida al tema...
Ara començaré a rumiar quina serà la primera proposta... no és fàcil, tenint en compte que la majoria sou mestres o professors de música!!

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada